Procesplanner
Topbrands Oud-Beijerland
Wat is vereist?
- Afgeronde hbo-/wo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of supply chain management
- 1 tot 3 jaar werkervaring
- Sterke communicatieve vaardigheden en goed kunnen verbinden
- Sterk in het creëren en behouden van overzicht
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Kennis van de Duitse, Spaanse of Franse taal is een pre
- Passie voor productie- en handelsprocessen
- Je woont binnen 45 minuten reisafstand van Oud-Beijerland
Wat krijg je?
- Vanaf €2.750 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring) + bonusregeling
- 32 tot 40-urige werkweek
- 28 vakantiedagen met mogelijkheid tot bijkopen van 10 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek)
- Investering in jouw professionele ontwikkeling
- Learning Hub voor alle medewerkers waarmee je op een laagdrempelige manier toegang hebt tot allerlei trainingen en opleidingen
- Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling waarbij Topbrands tweederde van de premie betaalt
- Mogelijkheid om deel te nemen aan het Topbrands Fietsplan
- Laptop, fruit, lekkers bij de lunch, bedrijfsfeesten, bootcamp en padel
Wat doe je?
- 50% Planningen maken en monitoren
- 20% Procesverbeteringen doorvoeren
- 20% Data- en itembeheer
- 10% Intern overleg
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Indra Aantjes
HR Adviseur
Vacature
Als Procesplanner bij Topbrands ben je verantwoordelijk voor de planning van het gehele developmentproces, van het eerste idee tot de uiteindelijke inkoop. Je coördineert de planning van de vijf verschillende disciplines in het proces: management, development, legal, design en purchase. De processen van deze verschillende disciplines volgen elkaar op, waarbij jij verantwoordelijk bent voor het bewaken van de voortgang en de deadlines van de acht verschillende stadia. Ook draag je zorg voor het item- en databeheer en lever je een actieve bijdrage aan procesverbeteringen.
Wanneer er een idee ontstaat voor een nieuw product, plan je onder andere de Conceptdesigners in, die het product op papier gaan zetten. Ook onderhoud je gedurende het proces contact met de discipline Legal, die controleren of er geen merkinbreuk wordt gemaakt of andere juridische bezwaren zijn. Als het product klaar is voor de voorverkoop, schakel je met de Salesafdeling die vervolgens gaat kijken hoe het conceptproduct in de markt ligt. Ook plan en monitor je de progress fase, waarin het product verder ontwikkeld wordt en coördineer je de planning van het pre production sample naar de afdeling Inkoop.
Je bent onderdeel van het Management Brand, Private Label en Licenses, waar je nauw samenwerkt met de Teamleader Special Accounts en de Director Brand, Private Label en Licenses. Je rapporteert binnen deze functie aan de Director Brand, Private Label en Licenses.
Als je het leuk vindt om te puzzelen met data en planningen en je het uitdagend vindt dat je geregeld vindingrijk moet omgaan met onverwachte ontwikkelingen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Kim
Op een leuke werkdag zorg je voor een creatieve oplossing binnen een van de processen, waardoor er geen vertraging optreedt. Dit geeft veel energie!
Op een mindere werkdag treden er onverwachte ontwikkelingen op in de processen. Je moet hierdoor veel tijd besteden aan onverwachte werkzaamheden, waardoor je niet toekomt aan de werkzaamheden die eigenlijk op je planning stonden.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
- Lunch
- Padellen met collega's
- Mails lezen en beantwoorden
- Een-op-een met leidinggevende
- Administratie bijwerken
- Planningen monitoren
- Overleg met afdeling Legal
- Planningen maken
- Data- en itembeheer
-
- Lunch
- Operationeel overleg
- Administratie bijwerken
- Procesverbetering uitwerken
- Procesverbetering doorvoeren
- Planningen monitoren
- Planningen monitoren
-
- Lunch
- Planning aanpassen
- Planningen monitoren
- Overleg met afdeling Purchase
- Overleg met afdeling Development
- Mails lezen en beantwoorden
- Planningen maken
-
- Lunch
- Bootcamp met collega’s
- Mails lezen en beantwoorden
- Procesverbetering uitwerken
- Overleg met afdeling Design
- Data- en itembeheer
- Planning aanpassen
- Planningen monitoren
-
- Lunch
- Vrijdagmiddagborrel
- Planning aanpassen
- Procesverbetering doorvoeren
- Overleg met afdeling Development
- Data- en itembeheer
- Planning aanpassen
- Administratie bijwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad bij Topbrands staat niet vast. Je krijgt de vrijheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen. We investeren in jouw professionele ontwikkeling met passende (online) trainingen en opleidingen. Topbrands groeit en jij groeit mee!
Werken bij Topbrands
Bij Topbrands staan we voor Topmerken, Topklanten en Topcollega’s. Wat we bij Topbrands met elkaar gemeen hebben is onze passie voor mooie merken en internationale handel. We zijn continu op zoek naar de beste producten voor onze klanten binnen onze expertise Personal & Home care. We zijn wereldwijd actief en hebben een bijzonder breed assortiment met verschillende merken en private label producten. Denk hierbij aan wasmiddelen, bad/douche producten, geuren, make up, schoonmaakmiddelen en haarproducten en sinds dit jaar ook food. We functioneren als handelshuis voor een groot aantal bekende A-merken en we ontwikkelen onze eigen merken en private labels. In totaal zijn wij binnen Europa met 275 collega’s, waarvan ruim 325 collega’s werkzaam zijn in Nederland, verdeeld over ons logistiek centrum in Kolham (Groningen) en ons hoofdkantoor in Oud-Beijerland. Onze regiokantoren zijn in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Zweden.
Staat er voor jou geen passende vacature tussen, maar zie je werken bij Topbrands wel zitten of wil je graag een stage lopen? We waarderen jouw interesse enorm! Reageer via een open sollicitatie dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. We zien je reactie graag tegemoet in onze mailbox recruitment@topbrands.nl.
- Hoofdkantoor in Oud-Beijerland
- Logistiek Centrum in Kolham
- Regiokantoren in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Zweden
- 325 medewerkers wereldwijd
- 235 medewerkers in Nederland
- 48% / 52%
- Gem. leeftijd 38 jaar
- Zakelijk en casual, afhankelijk van functie
- Thuiswerkmogelijkheden in overleg